2010. június 4., péntek

Cukkinivel rakott krumpli


Nincs mit szépíteni, napok óta pocsék az idő. A jósok azt mondják holnaptól szebb lesz, amit már alig várok. Remélem, úgyis lesz, mert szombatra az
Alcsúti arborétumot céloztuk meg.

Addig is a randa esős időbe a tavaszt a zsenge zöldségekkel próbálom becsempészni. Eper egyszerűen, de nagyszerűen porcukorral és tejszínhabbal, puha 0sárgarépából köret a csibehús mellé, zöldborsóból főzelék, krumpliból rakottas, cukkinivel. Fűszerrel nekünk, mentesen Zalánnak.
Kellemes hétvégét kívánok!
2 cukkini
5 db közepes burgonya
6 szelet fokhagymás sonka
só, bors
1 ek. bio ételízesítő
3 dl tejföl
10 dkg reszelt sajt

180 fokra előmelegítettem a sütőt. Egy jénait kikentem vékonyan olajjal. A cukkinit és a burgonyát felkarikáztam. Először a cukkinit fektettem sorba, megszórtam az ételízesítóvel, sóztam, borsoztam, rásorakoztattam a burgonya karikákat, megszórtam sóval, ráfektettem a sonka szeleteket. Erre rákanalaztam a tejfölt, megszórtam a sajttal, alufóliával lefedtem. 20 perce alatt készre sütöttem. Az utolsó percekben a fólia nélkül napoztattam a rakottast, hogy szépen megpiruljon.

Nincsenek megjegyzések: