2008. november 15., szombat

Homályosan látni

Na, nem mintha nem tudnék miről mélázni egy postban minden nap, vagy akár naponta többször is, elmaradásom oka teljesen egyszerű. Miután kenyérkeresetem az írás, a szakdolgozat írása, mint esti ráadás, teljesen lefárasztja az agyamat.

Már annyit ülök a gép előtt, hogy az utóbbi napokban már arra figyeltem fel, hogy 20 méteren túl már homályosan látom az arcokat, a táblákat. Próbáltam ezt a tünetet minden másra is ráfogni, de azt hiszem ez az állandó gépezéstől, olvasásától és írástól van.

Szerencsémre miután pont egy hétre rá, hogy le kell adnom a "nagy művemet" öt nap szabim lesz!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia :) fáradt szemedre ajánlanék valamit, ami nekem is jót tesz olykor, pedig még csak nem is kell szemüveg. Hasonló tünetek után néhány este szoktam viselni és teljesen rendbehoz a látásjavító szemüveg, vagyis a szemtréner. Innen vásároltuk Apának és neki is javult tőle a szeme, pedig ő szemüveget is visel:
http://szemtrener.hu/
Érdemes kipróbálni, megéri :)
Akkor aztán marad ,,erőd'' blogolni és több posztot olvashatunk tőled :)