2008. december 8., hétfő

Karácsonyra készülve

Sosem voltam híve annak, hogy előre megbeszéljük mi legyen a karácsonyi ajándék. Még a lista írást úgy-ahogy elfogadom, na de azt is inkább menetközben, nem három héttel az ünnep előtt. Nekem ez túlságosan is hideg. Sokkal jobban szeretem kitalálni a másik igényét, vágyát. Persze ez nehéz, ha kilométerekre vagyunk egymástól. Mégis betette a kaput, hogy az anyósom szó szerint megmondta, na akkor mit is kér. S azt várta tőlünk, írjunk mi is listát. Ebből az lett, hogy mondtuk egy-egy dolgot. Csakhogy ezért teljesen felesleges odatenni a fa alá, mint ahogy becsomagolni is, mert hogy meglepetés az nulla. Korábban sem volt másképpen, de minden évben reménykedem, hogy most másképpen lesz.
A szerencse az, hogy Maci még sosem kérdezett rá konkrétan, mint ahogy én sem arra, mi is legyen az ajándék.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Had kérdezzem meg, hogy neked mennyire használt a szauna-nadrág??? Szeretnék venni, de sehol nem lehet tapasztalatokat olvasni. Segítenél? Köszönöm: Dóra

Eperlány írta...

Szia Dóra,

összesen 22 kilót fogytam, és az utolsó kilóknál nagyon sokat segített, s leginkább a bőrömnek. De persze nem csak ettől fogytam le, de segített.
Ami fontos, hogy ne öv, hanem nadrág legyen, mert az a mell alattól a combod aláig ér, és nagyobb felszínen melegít. Maximum 50 percig lehet benne feküdni vagy állni (ülni nem mert megtörik). Én mindig jól betakaróztam, és a lábfejemtől a fejem búbjáig mindenhol izzadtam tőle.

kb. 6-7000 Ft az ára, és gyógyászati segédeszköz boltokban lehet kapni.
Remélem, segítettem valamit.
Eper