2010. november 26., péntek

Zara naciban a homokozóban

Nem, nem mást akarok leszólni, hanem magamat kiparodizálni. Fogytam vagy hét kilót, és az összes Zalán előtti nadrágom lent van a pincében egy bőröndben. Amiket meg eddig hordtam lötyögnek rajtam, még a fekete alkalmi Zara is, na de ez a legkevésbé. Így hát ebben megyek az orvoshoz, hogy beadja a vérképzőt vénásan, sétálni Zalánnal és hát a játszótérre is. Tegnap még magassarkú (na nem tű, hanem azért visszafogottabb, vastag,törpesarkú) csizmát is húztam hozzá. Ma míg a homokozóban a nadrágomban térdeltem Zalán mellett, azt néztem, hogy a csizmám nyomai ott virítanak tegnap óta a homokozóban. Azt hiszem, most már nem várhat tovább a dolog, ki kell szabadítani azt a bőröndöt, és előhúzni a kisebb darabokat. Szerencsére van vagy nyolc benne, lesz végre mit viselnem.

Nincsenek megjegyzések: