2013. szeptember 29., vasárnap

Mexikói halas babsaláta

A műtét óta csak csínján merek csípőset enni, de olykor-olykor megengedek magamnak egy kis kitérőt. Persze messze nem olyan erősen, mint ahogy szeretném. A papámtól kaptam paradicsomos sprotnit, s volt itthon egy megkezdett vörösbab konzerv, amit pár napja sajtos quesadillaval ettem sok-sok zöldség és még több quacamoleval. Este is mexikói ízekben tudtam csak gondolkodni, így született a mai vacsorám.



1 paradicsomos sprotni konzerv
1/2 doboz vizes alapú vörösbab konzerv
1/2 fej lilahagyma
1/2 tk. szárított koriandermag
1/2 tk. római kömény

bors
pár csepp lime

A paradicsomos sprotnit villával összetörtem, majd hozzákevertem a leöblített vörösbabot, a felkockázott lilahagymát és a mozsárban összetört koriandermagot és római köményt. Sóztam, borsoztam, meglocsoltam pár csepp lime-al. Vajas pirítóssal és reszelt Westberg sajttal ettem. 

Nincsenek megjegyzések: