2010. augusztus 29., vasárnap

Az a fránya ablakpucolás - újabb feladattal kevesebb

Nem is értem, valójában miért találjuk mi nők olyan nagy feladatnak az ablakpucolást, amikor se perc alatt meg lehet tisztítani a nyílászárókat. Most kettőn vagyok túl, a nappali három szárnyason, és a hálóban a dupla szárnyason. Már csak egy dupla szárnyas konyhai van hátra.

Maci azt mondja, valóban nem nagy meló, csak macerás. Az ablak alól elpakolni, majd vissza, függönyt levenni, kimosni, kivasalni, újat feltenni.

Valójában nekem ez nem is gond, szerintem mi nők csak azért utáljuk, mert ez is időt vesz el a családtól. Én különösen azért nem kedvelem, mert ha ráadásul a gyermekünk még kicsi is, akkor ezt a műveletet (biztonságosan) csak akkor lehet végrehajtani, ha van aki vigyáz közben rá.

Amúgy a napokkal ezelőtt felsoroltakból, már csak a tankönyvek maradtak hátra. De arról inkább nem szólok, hogy persze, már újabbakat találtam ki magunknak.

Nincsenek megjegyzések: