2010. október 25., hétfő

KÉS

Nemcsak azért, mert másfél év kizárólag Zalánozás után üdítő volt kicsit kimozdulni, hanem önmagáért az egész rendezvényért érdemes volt ott lennem a Jótékony Mézeskalács Maratonon, a Mielle konyhájában. Azért különösen büszke vagyok, hogy én lehettem a program sajtósa, és végre személyesen is megismerhettem, illetve külön-külön meg is interjúvolhattam a részt vevő profi és hobbyszakácsokat, cukrászokat is. Élmény volt elnézni, ahogyan ki-ki ájulási izgalommal vagy éppen véres komolysággal, birka türelemmel vágott, díszített, formázott, alakította ki, maga mézeskalács finomságát.
Az egészen Maci is végig velem volt, mint nagy íz hajhász lelkesen kóstolgatott is, és rendre jegyzetük magunkba, melyek azok az ötletek, amelyeket mi is átvehetünk saját konyhánkba.
Az elkészült finomságokból, egy receptes elektronikus könyv is készül, amelyet azok a támogatók kapnak meg, akik legalább 1000 Ft értékben támogatják Rita konyhája KÉS, és a Gyermekétkeztetési Alapítvány Mindenki Ebédel programját. Részletek itt: Kicsi vagyok, Éhes vagyok, Segítsetek!

2 megjegyzés:

Márton Anikó írta...

Szia Eper :))

Nagyon örülök, hogy megismerkedtünk személyesen is, most belepillantottam a 2 blogba, nagyon szépséges kisfiú Zalán és mennyi mindent csinál már!

Anikó (nlc)

Eperlány írta...

Szia Anikó!
Én is nagyon örülök neki! Ilyenkor mindig igazolást nyer, kicsi a világ! :-)
Köszönöm, Zalán nevében is! :-)