2008. július 27., vasárnap

Esztergom


Munkácsy Mihály képeit már a művtöri könyvekből megszerettem. Bár nem voltak sokan, mégsem tudtam annyi időt állni egy-egy képe előtt, mint szerettem volna. Kivéve, Apa születésnapja című festménye előtt. Ez a kép, egy hasonló hangulatú másikkal együtt, két terem ajtaja között volt felfüggesztve, kicsit kiesve a látogatók útjából, így ezt többször, hosszú percekig is csodálhattuk.

Különösen attól voltam boldog, hogy együtt néztük meg a kiállítást, még ha a tárlat utolsó napjára sikerült elmennünk. Nagyon szeretem, amikor megvitathatunk egy közösen nézett képet, olvasott könyvet vagy látott filmet.

Az esztergomi kirándulás egy csomó közös emléket is felidézett bennünk. A 29. szülinapomat, szintén Esztergomban. Már az út is meglepetés volt, hát még az ebéd a Csülök Csárdában, nem beszélve a torta szeletekről, amit a pincér hozott ki.

Maci meg is állapította önmagáról, hogy ő milyen figyelmes férj, hiszen a 30. szülinapomra is meglepetés partit szervezett, ami előtt még lovagolni is elvitt. Dicsértem is a kreativitását, hogy továbbra is megtartsa ezt a jó szokását.


Nincsenek megjegyzések: