Egyszerűen nem is értem, hogyan teheti meg egy ekkora üzletlánc, hogy egyetlenegy vevőszolgálati telefonszámot tart fenn, és nem többet. És az is egy mobil szám! Illetve hazudok, van még egy vonalas központi számuk is. Csakhogy mindkettőt képesek több hívás utánra sem felvenni. Hogy lehet, hogy nincs minden Brendonnak külön elérhető telefonszáma, ahová a vásárló telefonálhat? Akár érdeklődni, akár panaszkodni? Könyörgöm, a kismamák, kispapák itt nem pár forintot, hanem gyakran súlyos tíz-, százezreket hagynak ott.
Engem most teljesen kihoztak azzal a sodromból, hogy egy hibás, visszavitt, javított és nem kicserélt áru elhozataláról nem tudok érdeklődni. Egy olyan áru után, ami már az első használat után nem működött rendeltetésszerűen. Csak tudnám, hogy miért vannak annyian oda ezért az áruházláncért, amikor nem hogy nem széles az árukészletük, amilyük van az sokszor jóval drágábbak, mint máshol, gyakran nem egyezik a weboldalon hirdetett árukészlet a valóssal, ráadásul, már az elérhetetlenségük miatt sem lehet elmondani a kiszolgálásukról, hogy vevőközpontú lenne. Hiszen tíztől vannak nyitva hétig, vagyis abban az időben, amikor a legtöbb ember dolgozik, na már most a legtöbb Anyuka nem egyedül, hanem Apukával együtt vásárol(na).
1 megjegyzés:
Az ilyen nagy cégek általában így védekeznek. Nem adnak meg elérhetőségeket, hogy minél kisebb felületen kelljen éreintkezniük az ügyféllel. Úgy gondolják, megtehetik. És sajnos igen. A sok felfúvalkodott felső osztálybelinek sikk ott vásárolni, pedig egy nagy rakás szar az egész. Semmivel sem jobb az ott vásárolt ruha, mint bárhol. Ráadásul ennyiért. Attól még mert a brendonban vásárolunk a gyerek nem nő lassabban. És uyganaz a márka sem lesz jobb, csak mert ott vesszük meg. Mi, három gyerek után már következetesen nem oda megyünk vásárolni, pedig nem okoz gondot kifizetni egy húszezres anorákot, de minek, ha a töredékéért megkapom máshol. Inkáb többszörr viszem a gyerekeket bábszínházba, állatkertbe vagy kirándulni.
Megjegyzés küldése