2011. június 20., hétfő

Trófeás szülinapi játszóház




























Gyerekzsúrt rendezni nem is olyan egyszerű feladat, de szerintem, ha nem bonyolítjuk túl a dolgot, azért nem kell meghátrálni előle. Amit nehéz bemérni az a kaja mennyisége, főleg, ha szülők is vannak. Igaz, én szeretem túl pörögni, na de be is lehet csomagolni a maradékokat. Fontos viszont, hogy egy gyerek se érezze magát kirekesztve, szerintem a köszönő ajándékok meglepetést szereznek mindenkinek. Ez nálunk egy-egy buborékfújó és héliumos színes lufi volt. Az egyik legnagyobb elismerést, az egyetlen jelen levő apukától kaptam, miszerint a zsúr egyben volt Trófea étterem és játszóház. Az előbbibe fasírt (kétféle gluténmentes és nem), francia-, és majonézes kukorica saláta, sült húsok, frissen sült krumpli a la tefal actiFry és két féle gluténmentes torta az IKEA fagyasztójából, és néhány túrógombóc dolce vita receptúrája szerint. A gyerekeknek bio kölesgolyó, és kukoricás pufi, több féle ropi, és gyümölcsök, amikre nem is került sor. Üdítőnek víz, limonádé, és rostos gyümöcslevek lettek kínálva. A játszóházhoz a labdaház, az ajándékba kapott új játékok, a sok-sok buborék és a lufik is beletartoztak. De a lényeg az volt, hogy bár elfáradtak kicsik és nagyok, mindenki jól érezte magát, a visszajelzések szerint.

Nincsenek megjegyzések: