2011. január 21., péntek

Sütőtökös-mozzarellás rizottó


Szerettem volna a kisfiam kedvében járni, mert még mindig beteg, és nagyon-nagyon törékeny hangulatú, a legváratlanabb pillanatokban tör el a mécses nála, így hát sütőtökös ételt főztem neki. S hogy ne kelljen duplán a konyhában vezekelnem, mert azért én ehhez még annyira nem vagyok stramm, rizottót készítettem azzal, hogy abból én is ehetek. Ám az igyekezet ide vagy oda, Zalán manó meg sem kóstolta. Talán holnap. Nekünk minden esetre nagyon ízlett.

2 csészényi apró kockára vágott sütőtök
5 csésze víz
1 bio zöldségleves kocka (adalékmentes!)
2 csésze arborio rizs
1 zacskó mini mozzarella
1 csomag petrezselyem

A vizet a zöldségkockával feltettem főzni, és amikor a lé forrásba került, beledobáltam a sütőtök darabokat, és hozzáöntöttem két csészényi rizst is. Közepes hőfokon, lefedve kb. 20 percig, többször megkavarva megfőztem a rizottót. A legvégén hozzákevertem a mini mozzarella golyókat és a felaprított petrezselymet. Ha nem kellene diétásan étkeznem megborsoztam volna, de ez most csak a családfő adagját érintette.

1 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Remélem hamar jobban lesz Zalán!!!
Vigyázzatok magatokra!!!