2008. augusztus 31., vasárnap

Hétvége

Ez az egyik olyan kevés hétvégék közé tartozik, amikor egyikünk sem dolgozik. Persze, hogy ilyenkor esem ágynak a nyárvégi náthától, de sebaj, összevackolni így is nagyon jól lehet. Teszünk-veszünk, finomakat és nagyot eszünk, dvd-zünk.

A teszünk-veszünk alatt kipucoltuk a tálaló szekrény fiókját, Maci szétszereli a kézi robot gépemet, ami tele ment tésztával és ezért már be sem indul. Én rendbe tettem a fűszeres dobozaimat, elképesztő mennyiségű tasakom zacskóm és üvegem van. Persze ezalatt rájöttem, egy csomó minden éppen elfogyott, vagy fogyóban van. Ilyen pl. a kardamum, amit itthon nem is találok, legutóbb is Svédországból hoztam, a sógornőmtől kaptam. (Ha valóban jönnek karácsonykor feltétlenül mondanom kell a tesómnak, hogy hozzanak). Fogyóban a valódi vanília, nincs már rózsavizem, és az öt fűszer keveréket is újra össze kell raknom.

Ma, hogy már egy fokkal jobban vagyok végre lemossuk a kocsit. Már csak azért is, mert ha minden jól megy, és végre meggyógyítják az autó doktorbácsik a tütünket, végre visszaadjuk anyósét, és hát ugyibár azt mégis csak tisztán illene.

Nincsenek megjegyzések: