2008. augusztus 28., csütörtök

Soma

Nem sok kedvem volt egy újabb kötelező esti programhoz, miután pár hete, az egyéves kaszinó születésnapi partija nem nagyon jött be. Főleg mikor megláttam, hogy a fellépő énekesnő annyira playback, hogy tánc közben teljesen oldalra vagy hátra fordul, még tátogni is elfelejt. Ha két perces interjút adott, sokat mondott, és abból kellett írnom valamit. Leírhatnám a nevét, de korrekt akarok maradni.

Ezzel szemben, viszont nyugodt szívvel mesélem, hogy Soma nagyon jó fej. Miután mindig nagyon "soknak" éreztem őt, felvérteztetve mentem: többet kell szűrnöm, mint átlagosan. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem voltak olyan dolgok, amiket nem tartottam most is túlzásnak, vagy túl ezoterikusnak...de hát ő attól Soma, hogy ami a szívén a száján. Ugyanakkor most már nem csak azt éreztem, hogy folyamatosan tör belőle önmaga, az energia. Most, hogy végzett pszichológus lett, a mondanivalóját elismerhető szakmai tudással támasztotta alá.

Az is jól esett tőle, hogy különösebben nem változtatott az írásomon, és klassznak tartotta, ahogyan összefoglaltam az előadását.

Nincsenek megjegyzések: