2011. április 12., kedd

Csokoládés piskótatekercs a la Zalán

A végén nem bírtam magammal és tegnap este felraktam Zalánt a konyhapultra szitálni a lisztet, majd míg én vertem a tojásfehérjét, ő sikongatva keverte a cukrot a tojássárgájával, és adagolta hozzá, és gyakran a tál mellé az általa átszitált lisztet. 180 fokra elő is melegítettük a sütőt, és a négy tojásnyi tésztát, Zalán kezét fogva elegyengettem a sütőpapírral bevont tepsin. Az alatt a tíz perc alatt míg megsült, Zalán többször a kis sámlira telepedve figyelte a művünket, én meg megfőztem hozzá a csokoládé krémet. 2 dl tejjel, fél csomag csokoládés pudingporral, két evőkanál tejszínnel, egy evőkanál vajjal, és két evőkanál 99,9 százalékos cukrozatlan kakaóporral, na meg két és fél evőkanál porcukorral. Ezt maszatoltuk el később a tekercsen, és még ki sem hűlt szinte a süti már faltuk is befelé.

4 megjegyzés:

Ani írta...

:-) Nagyon ügyesek vagytok. Az én Lányom minden együtt sütés-főzéskor megeszi az alapanyagokat és közben azt hajtogatja, hogy: - Hmm, de pinom. Kótto meg! Nagyon pinom. Tök pinom. :-))

Eperlány írta...

Nagyon aranyos lehet a kislányod!

Névtelen írta...

Ma találtam rá a blogodra. Ez a történet annyira helyes, süt belőle a szeretet:)
Kívánok Neked és a kisfiadnak nagyon sok boldogságot és kitartást!

Ismeretlenül is ölellek!

Eperlány írta...

Kedves Névtelen,

köszönöm, amikor sütünk Zalánnal, akkor valóban körbevesz bennünket a szeretet.